Maklumat Lajnah

~ Perhatian !! ~

BIAR ISLAM JADI SANJUNGAN,ILMU JADI PENYULUH KEHIDUPAN

~Jom Cari Redha Allah~

~Jom Cari Redha Allah~

Thursday, October 23, 2008

SOLEHAH..

Salamun alaik..
Pagi tadi ana terbaca tentang suatu cerita ringkas..ingin ana kongsi..buat tatapan bersama..
Agak sedih jgk la ana membacanya..sedikit terharu..cerita biasa,tapi harus ambil iktibar..
Ana keluarkan by episode la ek..ni episode 1..

Hari dah masuk 8 bulan aku di bumi Belfast,UK ni. Tinggal beberapa hari aje lagi exam second sem aku. Cuak la jugak. Maklumla, sem lepas aku tak berapa perform. So, sedikit sebanyak terasa gak la trauma tu. Hm...

Tapi yang memeningkan kepala aku sekarang ni bukan lah soal exam.. tapi soal lain. Tidur tak lena, makan tak kenyang, study tak masuk... Gelisah aku memikirkan permasalahan aku ni. Nak kata perkara penting, nampak remeh jugak,... nak kata perkara kecik, sampai tak terurus hidup aku dibuatnye... Hm...

No comments: