Maklumat Lajnah

~ Perhatian !! ~

BIAR ISLAM JADI SANJUNGAN,ILMU JADI PENYULUH KEHIDUPAN

~Jom Cari Redha Allah~

~Jom Cari Redha Allah~

Wednesday, October 29, 2008

SOLEHAH..episode 4


Menemui saudari Solehah, semoga saudari sentiasa sihat dan ceria hendaknya.

Mungkin saudari terkejut menerima warkah daripada saya ini, lebih- lebih lagi selepas membaca isi kandungan warkah ini. Walau apa- apa pun yang bermain di fikiran saudari ketika ini, percayalah bahawa warkah ini tidak datang dengan niat yang buruk tetapi dengan hati yang tulus lagi ikhlas.

Semenjak saya mengenali saudari, tidak pernah terlintas di fikiran ini bahawa saudari akan membawa sebegini besar maknanya kepada saya. Namun, diri ini tidak dapat menipu dan menafikan isi hati yang semakin lama semakin melonjak- lonjak untuk diluahkan. Wajah saudari sering bermain- main di fikiran ini. Mungkin perkara ini tampak lucu, tapi saya yakin bahawa ini adalah cinta yang sejati. Dengan demikian itu, saya dengan ikhlas nya ingin meluahkan rasa hati kepada saudari, mengatakan yang saya telah jatuh hati dengan saudari.

Sekiranya saudari memahami perasaan saya, dan juga dapat menerima rasa hati saya kepada saudari, balaslah warkah ini. Sekiranya saudari merasakan diri saya ini bukan pilihan hati saudari, abaikanlah warkah ini. Biarkan ia terbang dibawa masa.

Saya juga berharap kita dapat bertemu di suatu yang ditetapkan, supaya kita dapat berbual- bual untuk lebih mengenali antara satu sama lain.

Sekian, Wassalam…

-Amir-

No comments: