Maklumat Lajnah

~ Perhatian !! ~

BIAR ISLAM JADI SANJUNGAN,ILMU JADI PENYULUH KEHIDUPAN

~Jom Cari Redha Allah~

~Jom Cari Redha Allah~

Tuesday, October 28, 2008

SOLEHAH... episode 3


Dah dekat dua minggu aku macam ni. Buat semua bende serba tak kena. Kusut, resah, gundah... otak aku pun dah tak betul. Muka si Solehah sering aje duk bermain kat tengkorak aku ni. Makin ingin dilupakan, makin kuat lak ingatan aku kat dia...

Dalam banyak- banyak pompuan yang aku kenal, macam mane la aku bleh tertarik dengan si Solehah ni. Mungkin betul agaknye kata pepatah,“Cinta itu buta“...

Aku cuba bukak buku Physio aku, nak study la konon- kononnye. Tapi ntah kenapa, gambar jantung pun aku nampak muka Solehah. Dah angau ke apa aku ni? Ni dah berat ni... kalau aku biarkan aje, tak study aku dibuatnye. Aku kena carik satu jalan penyelesaian. Satu solution untuk memecahkan kebuntuan aku ni...

Pikir punye pikir, akhirnya aku dapat satu jalan yang mungkin akan menyelesaikan segala permainan di minda. Ya! Aku akan meluahkan segala isi hati aku pada Solehah esok. Aku akan bagitau Solehah apa yang aku rasa terhadap dia. Biar dia tahu.. tak kesah la apa respon dia nanti. Yang penting aku mencuba. Mana la tau, dia paham perasaan aku. Harap- harap la dia paham…

Nak antar email, tak tau lak email address dia. So, jalan terakhir… terpaksalah aku gunakan cara tradisional mengorat…SURAT…

No comments: