Maklumat Lajnah

~ Perhatian !! ~

BIAR ISLAM JADI SANJUNGAN,ILMU JADI PENYULUH KEHIDUPAN

~Jom Cari Redha Allah~

~Jom Cari Redha Allah~

Monday, June 22, 2009

Blog JT Yang Hampir Hilang Nyawa

Bismillahirahmanirrahim..

Assalamualaikum warahmmatullah..

Alhamdulillah, setelah hampir 2 bulan blog JT menyepi dari kunjungan ahli-ahli JT, akhirnya ada juga yang memberi respon akan pertukaran template baru blog ini. Terima kasih kerana terus memberi "nyawa" kepada blog ini. Tetapi blog ini akan terus "sakit" jika tidak dii'upload' dengan artikel-artikel menarik untuk tatapan para pembaca yang singgah berteduh sementara. Dan blog ini akan terus menerus "sakit" jika tiada kunjungan dari ahli JT.

Beralamatkan www.jt-unipen.blogspot.com pada awal penubuhannya blog JT adalah sangat aktif, menerima kunjungan dari ahli-ahli JT dan juga sahabat-sahabat ziarah yang lain. Shoutbox yang sangat meriah, pelbagai nama tertera pd shoutbox, yang menariknya blog JT dijadikan sebagai wadah perkongsian pendapat dan ilmu. Alhamdulillah dan penulis mengucapkan jutaan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang berusaha menghidupkan blog ini terutama dari segi menguploadkan article dan sebagainya. Jazakallah khairan kathiran. Penulis juga mengalu-alukan segala cadangan, komen dan apa-apa sahaja untuk penambah baikan blog ini.

Perlu diingat kembali bahawa penubuhan blog JT ini seperti juga penubuhan JT-UnIPEN, ada misi yang tersendiri bukan saja-saja untuk mengisi masa atau membuang masa. Yang pasti misinya bertunjangkan ISLAM. Jadi saya ingin menyarankan agar marilah kita kembali MEMBERI melalui blog JT.

"Moga kita semua terus istiqamah dalam MEMBERI."

Al Faqirah Ila Allah,
Wan Afifah Wan Ghazali,
SBS (3rd year)

No comments: